Drøbak-besök

Man kan tro att den ända jag hängde med igår var den här lilla lurviga men inte det inte. Ännu en från Drøbak dök upp med en cider var och två vinflarror. Jag stod för middagen. Efter alla möjliga blandningar blev vi lite glada i hågen och hiten fanta och rosé visade sig vara just en hit och slank ned väldans fort. Kjempekoselig kveld med en massa snackelisnack. Vi fick prata av oss rejält och kortfattat kan vi båda säga att Umeå inte är något vi saknar i första taget :) Klockan 07.10 lämnade alla förrutom jag Åkebergsveien 56b med sikte mot Drøbak med en sväng förbi Vestby, Asko. Själv ville jag döda min väckarklocka när den ringde 10.30 då natten inte bjöd på sömn allt för tidigt. Undra av de andra ville 06.40..? Haha! Huuur skönt med sovmorgon? Nä nu ska jag förvandla liket jag ser ut som med lite spackel till en människa i alla fall. God morgon ni!

Kommentarer
Postat av: annakunn

ÅÅÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ GOSA MED EN HUND!!

2011-05-24 @ 13:20:31
URL: http://atothel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0