Drøbak

Himlarns vilken koselig dag vi har haft :) Jag blev hämtad av en turbojeep efter att jag fått sluta 1,5h tidigare. Och efter att ha kikat förbi både lägenhet och takterass brummade vi genom tunnlar till ett väldigt fett ridcenter med cirkus 75 hästar. Vi rundturade och kikade in paradiset och efter en lång kaffe, pasta carbonara och snackelisnack i husvagnen bytte jag om till ridkläder för första gången sen Little D var ute ur bilden. Upp och hoppa på ponnyerna och en skrittur på 5 minuter gav oss havet på venstre sida. Apmysigt! Vid 2200 brummade vi till centrum där vi blev dissade på två ställen p.g.a. lilllördag. Så vi hittade ett tredje. Och efter en spilld kopp kaffe och ölsug fick vi gratis kakor och nötter av våran jättesöta servitör :) Min man slutade 00.00 och eftersom att hans jobb ligger cirkus 15 minuter från Drøbak plockade vi upp honom på vägen hem. Hihi. Hur mysigt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0