Fredag den 13:onde

I Fredags tog jag tillslut tag i mig själv och köpte bikinin som jag så länge suktat över. Sitter superskönt och är inte en sådan som åker av när man går två steg. Den kommer nog att användas flitigt :) Trots att det var The bad friday hade jag en riktigt bra dag. Stod i kassan mest hela dagen. Fick besök av en från våra parkompisar som gav mig några goda råd i provhytten och sedan trippade vi tillsammans ned till Olearys där våra män väntade med öl. Det enda jag vet är att det blev 5-2 till Sverige. Mot vilka eller ens vilken sport vet jag inte. Typsikt mig! :) Sedan blev vi bjudna på god mat och vin/öl fem trappor upp till deras nya lägga. Lax och egengjord potatissallad. Himmelskt var det! Frågan är varför vi inte har gjort lax på Åkebergveien 56b? Det är väl en himla bra maträtt? Enkel och god. Det ska det allt bli ändring på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0