Fredagen

Hej och vart ska man börja och sådär. Kjempekoselig helg ju! :) Fredagen bjöd på sovmorgon och stängning på jobbet. Rullade till Oslo City och provade lite kläder eftersom det inte stänger förrän 22.00 här i stora staden. Drøbak-besök och favvopojkebesök fick vi allt några timmar på kvällen och vattenpipan gick varm! Och nu har det blivit sådär magiskt varmt igen så idag har jag blivit himlarns röd om näsan när jag och min man bakisgrillade i våran park. Korv med bröd. Gött! Vi solade och myste på våran filt innan vi tog 13 minuters bussen till våra parkompisar där endast en av dem var hemma. Vi prommade med Doggy och hängde i parker. Vi köpte jordgubbar, latte och ise krem. Mmm! Kvällen har bjudit på storstädning och lördagen berättar jag om imorgon. För nu ligger min man och myser i våran nybäddade säng och det vill jag inte gå miste om :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0