Häftigt hästigt

När jag hoppade och flyttade till Oslo trodde jag aldrig att det kunde bli såhär bra. Massor av nya vänner att umgås med. Självklart goa norskar men även vi Umeåfolk har blivit en liten familj. Även om vi inte umgicks i Norrland. Att min man och mina favvopojkar hoppade efter förstår ni att jag är helt överlycklig över och vädret som har bjudit på sommar redan i April går inte att beskriva. Shoppingen har förnamnet underbar och jag skämdes över Umeå's utbud i påsk. Jag har slutat röka eftersom att ett ciggpack kostar 90 NOK. (Umeåbesöket var ett undantag hehe) Jag blir piggare utav att bli tröttare och därför tränar jag asset av mig varje dag. Awesome lägenhet. Awesome jobb. Kan det bli bättre? Det enda lilla Oslo inte har kunnat bidra med är en del i mitt gamla liv som jag har saknat men ändå inte vill ha tillbaka. Just nu. Men gissa vad jag ska göra imorgon? :) En ny Osloumeåtjej har valt att bosätta sig i hästlivet 4 mil utanför. 1600 blir jag hämtad och resten av dagen kommer att bestå av hästar. Jo, nog kunde det bli bättre alltid :) Åh, det kommer att bli så himla kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0