Jeansshorts

Jag har precis gråtit till Fyra bröllop. Dax att gråta till dokumentären Victorias liv. Jag är så himla töntig! Annars vill jag verkligen inte sitta fast. Jag har och kommer troligtvis alltid att ha den inställningen att allt går bara man vill. Allt handlar om vilja. Vilja och ork. Förväntan. Och sånt där. Jag får inte ned det i ord så jag skippar det :) Nytt i garderoben också! Jag har alltid tyckt att jeansshorts har varit jättefult. Något som bara är praktiskt. Att hitta de perfektigaste är som nålen i höstacken men dessa var pretty close. Men eftersom att det enda jag har velat ha på mig på sista tiden är mina skinnshorts så tänkte jag att det nog är dax. Jag får lära mig att tycka om det helt enkelt. Och dem är ju från jobbet! Och det är ju som sagt praktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varseegood farmor!!

2011-05-31 @ 23:49:13
URL: http://ragoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0