Lördagen

I förra inlägget hade vi fredagen. Då tycker jag att vi tar lördagen nu :) En awesome dag kväll och natt! Jag har verkligen the time of my life här. Började med att stå i kassan i en massa timmar och såg folk springa in och ut ur butiken iklädda bara solglasbrillor nästan. Klockan fyra trippade jag hem och efter köttköp och bussande anlände vi till våra Parkompisars jättestora park där vi parkhängde. Tjejerna också! Och favvopojkarna. Min man var grillmästare och vädret var störtskönt! Efter ett tag blev vi sugna på vattenpipa och rullade därför till tjejernas takterass där den även fick stanna resten av kvällen. Utan den i bagaget fortsätte vi till Svenska förening på någon slags mellanfest innan vi hoppade till stan och avslutade med utgång :) Varför vi plankade in vet jag inte? Vi har ju faktiskt åldern inne nu. Men kul var det :) Annars tror jag att engångsgrillar kommer att bli det jag spenderar mest pengar på i sommar. Men vad gör det? Tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0