Nytt i garrden!

Kolla vilken skönhet! Precis i min stil och absolut en söt som jag skulle kunnat haft på studenten. Jag är ju ingen klänning-tjej. Mer en oversize-enkel-tunika-tjej! Himla fint att den är bara lite sneskuren ned till och i armarna känner man sig som en ängel :) Att akkurat bara den råkade vara nedsatt en hundring var som klippt och skuret. Den kallade på mig! Blir perfekt till en färgad bandlös BH, ett par vita jeansshorts (Finns ett par perfekta på jobbet som snart blir mina), bruna ben och ett par slitna converse. För festkvällen byter jag ut de slitna till de höga. Vill köpa något liknande att ha på stranden också. Fast lite mera... Strand-ish! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0