Tattoo

Ah! Jag vill så mycket ha en som pryder min arm. Undra om jag någonsin kommer att kunna bestämma mig? Jag tror att jag vill börja med något litet på foten. Helst något som syns när öppna skor används. Det är superfint! Problemet är ju att jag antingen använder converse eller feta klackar som omringar hela foten och lite till. Hmm. Visst är det fint att ha längre ned på sidan av foten också men det kommer jag att visa ungefär fyra gånger per år då vi strandhänger. Jag går aldrig barfota eftersom att mina fötter är förfrusna från Little D tiden och blir kalla jättefort. Och så kan jag berätta att jag är en såndär som vissa tycker är äcklig som sover med sockar. Nä gud vad det här spårade. Haha! Älskar att min man kom hem flera timmar tidigare än han brukar. Annars sover jag oftast när han kommer hem. Men det ska jag göra nu - God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0