The vampire diaries

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Så. Jämarns. Underbar. Serie. Jag hoppar till varje kvart. Jag gråter var tionde minut. Och jag ligger på helspänn alla 40 minuter. Kanske världens snyggaste skådespelare också. Vart kom dem ifrån liksom..? Till och med Gossip-Chuck varning. Ja, nog är jag allt en 15åring innerst inne allt :) Idag jobbade jag på min lediga dag och fick ett fett bra besked av Bogstad-chefen. Tackelitack! Dessutom hade min man både cleanat och damsugigt när jag kom hem. Och corebar passet imorse var jag inte mindre nöjd med! En bra dag helt enkelt :) Imorgon? Åter till jobb och sedan får vi allt se vad lördagkvällen har att erbjuda. Dax att blunda! Men först? 40 mera minuter med mina vampyrer. Iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0