Uppgraderad

Här händer det grejer! Förlåt för att jag inte hunnit prata med er. Mitt liv består av full rulle och jag älskar det! :) Men det vet ni ju redan för det känns som att det enda jag skriver om är om hur nöjd och glad jag är. Jag tror ingen har missat vad den 25:te bjöd på och det firade vi med löningspils! En massa Zarabarn möttes upp på Fridays på Karl Johan och vi hade drinkprovning! Min var en sockervadd innan alkoholen rann över. Pink Punk Cosmo. Haha! Efter några timmar tappade vi några på vägen innan tre tappra krigare drog vidare till Åpenbar! Jättejättetrevligt! Sedan har jobbet gjort ett glädjeskutt också. 1 Juni börjar jag på Bogstaveien på "potential contract" till och bli koordinator för Zara! Inte helt fel, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0