Partysvenskar

Jag hade ingen aning om att Oslo hade ett Ben and Jerry café. Nästa fika (Läs: Is) tas där. Gårdagen gick endast emot mig tills dem 843974 långa timmarna på jobbet var över. Vinden vände och Drøbakbesök knackade på dörren! Efter att vi tömt både vinflaskor, cidrar och öl hoppade vi på bussen till Grönland och nästa förfest där jag överlämnande min present (Visst var dem fina?) till en favvopojke och stötte på riktigt mycket Umefolk :) Sedan gick vi (Upp och ned?) till Cadish med några Canadensare som jag tydligen trodde skulle erövra Norge. Vi stoppade på Blå en sväng där vi såg en svan(?) och en favvopojke som absolut skulle klättra upp och sätta sig på kvinnan(/mannen?) i trädet rakt över älven. På Cadish droppade det svett från taket (Bogstavligt...) och vi dansade jävel till en grekisk(?) DJ. Många frågetecken märker jag men oj så kul jag hade! Som ni ser skuttade vi in lite för mycket i dimman för att kameran skulle hänga med. Men vi avslutade i alla fall med en stor, god pizza innan vi besökte sängen cirkus 04.30. Annars är det två dagar kvar på Karl Johan innan Bogsta och koordination väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0